Neprijaznost in neznanje v nekaterih poklicih

8.03.2008

V vsakem poklicu se najdejo ljudje, ki so bolj in tisti, ki so manj prijazni. A pri delu s strankami, si neprijaznosti, arogance in celo nesramnosti, pač ne bi smeli privoščiti. Na vrhu v teh lastnostih (po mojih izkušnjah) medicinske sestre. Od tega, da me je ena sestra tekom pregleda za vozniško želela na vsak način prepričati, da sem slabokrvna – sploh me ni vprašala ali sem, kar rekla je: ‘Vi ste pa ziher slabokrvni.’ In ni odnehala niti po večih zagotovilih, da nisem slabokrvna. Očitno je težko razumeti, da imamo blontni in modrooki ljudje tudi v koži običajno manj pigmenta. Vrhunec nesramnosti je sestra pri mojem ginekologu (ženska za katero cel zdravstvani dom ve, da je tečna), ki te nadere, ne glede na to ali narediš kaj narobe ali ne. Želja dobiti recept za tabletke na dan, ko delajo z normalnimi strankami in ne z študentkami, je pri njej utopija. Če ji lepo razložiš, da študiraš več kot 100 km vstran in da pač ne moreš priti na točno določen dan, ti reče, da idi v soboto k dežurnemu. To ti pa je logika. Prav tako se kot študentka lahko preko telefona naročim na pregled samo v ponedeljek (to je dan, ko imajo za študentke rezervirano), ne pa tudi kateri drug dan v tednu. Naj mi to prosim nekdo razloži.

Zadnji teden pa so nekam slabe volje natakarji. Najprej dobim več osornih nejev, ker želim naročiti hrano, ki je je zmanjkalo (le kako naj bi vedela, da je je zmanjkalo!?!), potem nama s sošolko rečejo, naj si kokakolo sami vzamema iz hladilnika. Strežba pri mizi je očitno utopija. Nakar dobiva kozarce polne vodnega kamna, ki jih nočejo menjati, ker se jih baje lepše ne da oprati. Pa perem sama kozarce na roko in nikoli niso polni vodnega kamna. Potem se pa naenkrat še nekemu natakarju zazdi, da je čaj z rumom odličen, če se ga dela s črnim čajem. No, ni odličen in porabila sem ekstramno količino sladkorja, da je sploh bil užiten. Kako lahko v lokalu, kjer zunaj visi tabla z velikim napisom kuhano vino in vroča čokolada, dela natakarica, ki ne zna pripraviti ne enega ne drugega, tudi ostaja enigma zame. Sploh, ker je vsaj kuhano vino zelo enostavno pripraviti…

Določeni ljudje mislijo, da morajo stranke razumeti to, da imajo oni slab dan. Žal se mi to ni nikoli zdela naloga stranke. Če sem sama vljudna in prijazna in ne kompliciram (razen v skrajnih situacijah), pričakujem v zameno prijaznost. Ali vsaj odsotnost neprijaznosti. Ne pa nepotrebno kompliciranje, nadiranje in žalitve. Ker verjamem, da se tem istim tečnim sestram in natakarjem ne bi zdelo sprejemnljivo, če bi nekega dne prišli kot stranke k meni (npr. v vlogi psihoterapevtke ali klinične psihologinje) in bi bila nesramna z njimi, ker imam pač slab dan. Naj bo še tako težko, je skrbi treba pusti doma oz. jih vsaj ne stresati na stranke.

  • Share/Bookmark

Zapisano pod: vsakdanjik. .



25 komentarjev Komentirajte

  • 1. Klemen  |  8.03.2008 14:47

    Spostovana!
    k temu, kar je bilo zgoraj napisano, skoraj ni potreben komentar; kvecjemu “boleca” ugotovitev, da je vse to resnicnost, ki je bolj pravilo kot izjema.
    Mogoce pa se pridejo leta, ko bodo tudi taki natakarji ali pa mednicinske sestre (itd.) dojeli, da je njihova socialna varnost (v obliki sluzbe) bolj stabilna, ce delo opravljajo odgovorno in profesionalno.
    Zaenkrat pa nam ne preostane drugega, kot samo cakati in upati na boljse!
    Vse nejboljse za 8. marec! ;)

  • 2. tisa  |  8.03.2008 15:17

    @Klemen: Vsekakor so ’slabi’ delavci v Sloveniji vse preveč zavarovani, Predvsem v državnih službah. Dobri pa razen lastnega zadovoljstva nimajo pred slabimi nobene prednosti. Nenazadnje kažejo na to tudi raziskave delovnega zadovoljstva, kjer se je pokazalo, da so delavci v slovenskih podjetjih najbolj zadovoljni prav s stalnostjo zaposlitve (SiOK – http://www.rmplus.si/siok/).
    Hvala ;)

  • 3. Utopija  |  8.03.2008 15:18

    Vse je utopija.

  • 4. tisa  |  8.03.2008 15:29

    @ Utopija: Upam, da ne. Kapitalizem bo slovenske delodajalce nenazadnje moral prej ali slej naučiti, da nesramni delavci odganjajo stranke.

  • 5. Petra  |  8.03.2008 15:41

    Spet ena iz slovenske folklore v stilu ” naj sosedu krava crke”.
    Drage medicinske sestre, natakarji, čistilke, trgovke, vojaki, kmetje in vsi ostali, ki imate vsakdan opravka z ljudmi, ki imajo dober ali slab dan.

    Hvala Vam , da obstajate in nas prenašate!

  • 6. tisa  |  8.03.2008 15:48

    @Petra: V kolikor jaz kot stranka nisem nesramna do nekoga, se mi pač ne zdi sprejemnljivo, da je ta oseba nesramna in osorna do mene. Ti ljudje so nenazadnje plačani za svoje delo. Plačani so zaradi strank.

  • 7. Petra  |  8.03.2008 16:15

    Saj to je to “v kolikor” nismo nesramni.

    Prijazna beseda prijazno mesto najde.

    Vsem želim lep sončen dan v mislih pa čeprav na ta deževen dan!

  • 8. mira  |  8.03.2008 16:21

    No ja, je že res, da neprijaznost ni ustrezen način komuniciranja. Toda, tudi vse v modrem niso medicinske sestre. te imajo VII stopnjo izobrazbe, enako pa sicer izgledajo tudi zdravstveni tehniki z V. stopnjo. Prve so v glavnem neverjetno prijazne, saj po mojih izkušnjah. O njihovem plačilu pa raje ne razpravljajte, saj je več kot bedno in tudi glede na uradne ugotovitve v javnem sektorju RS daleč najbolj podcenjeno., kljub temu, da morajo prenašati tudi nergače. Vsi smo ljudje; tudi banko zaprejo ob uri, pa čeprav hodimo tja po svoj denar, zato ne vem, zakaj bi kdo moral naročati na pregled zven rednega časa?
    Enako velja tudi za ostale poklice in tudi stranke! In kaj ima problem z neznanjem; prej z osebno kulturo zaposlenih in neznanjem avtorja bloga.

  • 9. tisa  |  8.03.2008 16:44

    @mira: Gospa me ne bi naročala izven delovnega časa. Ambulanta dela vsak dan. Le, da študentke in dijakinje naročajo le v ponedeljek. In očitno jih kak drug dan, ne bi smela poklicati. Kar se mi ne zdi logično. Glede na to, da delajo za študentke le vsakih 14 dni, imam torej možnost le enkrat v 14 dneh poklicati tja in se naročiti…
    Glede delitve na podlagi izobrazbe, pa sem našla na strani enega izmed slovenskih zdravstvenih domov napisano tole: ‘medicinske sestre imajo različno stopnjo izobrazbe – vse od tehnikov zdravstvene nege in medicinskih sester s srednjo stopnjo izobrazbe pa do višjih medicinskih sester ter diplomiranih medicinskih sester‘. Sicer pa sem od zdravnikov slišala precej pritožb prav nad medicinskimi sestrami z diplomo.
    Neznanje se je nanašalo na dejstvo, da natakar ne zna skuhati kuhanega vina ali vroče čokolade in postreže čaj z rumom s črnim čajem, kar je (s stališča mojega skromnega znanja o čajih in osebnega okusa) pač nesmiselna kombinacija.

  • 10. bin  |  8.03.2008 17:11

    Eno kratko vprašanje, tisa.

    So lokali, v katerih si doživljala travmo, v zasebni ali družbeni lasti? Tista natakarica, ki ne zna vina skuhati, ima dolg staž v strežbi? Ali je komaj včeraj za delo prijela, ker ji z diplomo ni uspelo v svojem poklicu življenja ohranjati? O ginekoloških problemih pa res ne bi razpravljal! :)

    Vesel praznik vsem “damam”. ;)

  • 11. tisa  |  8.03.2008 17:52

    @bin: Res ne bi vedela, kdo so lastniki lokalov, vendar predvidevam, da so lokali v večini v lasti zasebnikov. Najslabše izkušnje sem imela z natakarji, ki so po moji oceni tam preko študentskega servisa zaposleni. Ampak to ne sme biti razlog za nesramnost ali neznanje. Delodajalec bi že moral malo bolj paziti, koga zaposluje. Ke v pisarni ti pač lahko sodelavci sproti razlagajo, kako je treba kaj narediti. V lokalu pa bi moral to znati preden delaš sam s strankami oz. bi na začetku moral biti zraven nekdo, ki to zna. Lastnik, ki zaposluje ljudi, ki nimajo pojma, očitno pač ne da veliko na ugled svojega lokala.

  • 12. bok  |  8.03.2008 18:21

    Glede natakarjev vam iz svojih izkušenj povem sledeče.
    Neznanja je res precej ampak ne po krivdi osebe, ki je zaposlena. Namreč šolani natakarji oz. gostinski delavci v vse večjem številu bežijo v druge poklice. Velikokrat so temu krive prav stranke, ki si praktično lastijo natakarja kot sužnja. Nihče nikoli ne vidi, da je pa mogoče za sosednjo mizo bila stranka neprijazna in je pod vtisom stresa prišel delavec do vas. Tudi plačila so v gostinstvu ponekod zelo slaba in tudi delavci delajo včasih ves dan, tudi za vikende in praznike. Pa verjetno ja ne boste rekli, da je veselje delati v okolju kjer ti težijo šefi, strank je veliko vsi bi bili radi hitro postreženi in nihče ni potrpežliv. Verjemite mi malo je strank, ki so prijazne z natakarji, pa še to so ponavadi gostinski delavci sami, ki vemo kako težko je opravljati tako delo, ali pa osebe, ki jim bonton ni tuj. Mnogokolikokrat se je zgodilo, da so prav znane osebe ali pa z visoko izobrazbo pa res najbolj “zpoprne” in pogostokrat, te s svojo prijaznostjo preseneti najbolj običajen človek. V vsakem primeru, ko mi je stranka z nekim pozitivnim pristopom podala reklamacijo sem ji poskušal ustreči.
    Moje osebno (ponavljam osebno) mnenje je, da nekatere stranke sploh ne poznajo bontona. Da o nepozdravljanju ob vstopu v lokal sploh ne govorim. Ali pa, primer pridejo na kofe pa si potem pol ure (malo pretiravam pa vendarle) zmišljujejo kak kofe bi pili, pri sosednjih mizah pa čakajo.
    Naj vam pa povem, da v gostinstvu sedaj kronično primanjkuje osebja, saj je dela vse več, novega kadra ni, država pa nam je za uslugo dodala sklep, da je lahko gostinski delavec sedaj vsak in ni več potrebna gostinska šola. Zatorej bo tega še več saj taki delavci praviloma niso dobro plačani in nezadovoljstvo se hitro širi čutijo ga pa seveda stranke. Samo od lastnikov je odvisno kakšen personal bodo imeli. Zatorej svojo jezo usmerite raje v njih.
    Meni se je prijaznost tako na delovnem mestu natakarja, kot, ko sem bil stranka še vedno zelo dobro obrestovala. (v prvem primeru dobra napitnina, v drugem pa dober servis).

  • 13. Utopija  |  8.03.2008 19:56

    Moj komentar o utopiji se je nanašal v bistvu samo na to, da je v tvojem tekstu beseda “utopija” malo prelahko in prevečkrat uporabljena. To, kar si napisala, se mi ne zdi tak problem, da bi bilo potrebno to poveličevat in imenovat kar utopija. Če v lokalu ne dobiš vroče čokolade ali čaja z rumom po tvojem okusu res ni vredno izgubljanja živcev in besed. Pač drugič izbereš drug lokal in uživaš. Tisti čaj pa kmalu pozabiš in si dan napolniš s pomembnejšimi užitki in prijetnostmi.
    Glede medicinske sestre, ki noče študentk naročati ali pa jim pomagati, ko ni “dan namenjen študentkam”, pa mislim, da gre za nesramnost in predrznost. Da je nekomu težko vzeti razpored v roke in si zapisati ime, je res grozno in nikakor ne more biti v redu. Razmisli o pritožbi v zdravstvenem domu (mogoče boljša ideja kot jeza na blogu).
    Glede natakarjev pa se strinjam z bok-om. Res znamo stranke misliti, da smo bogovi. Kot da bomo spremenili svet s tistimi 2 euri, ki jih bomo porabili.

  • 14. bin  |  8.03.2008 21:05

    Bok je opisal svoj pogled na zadevo, in ima v dobršni meri prav. Še dodaten razlog za brezbrižnost, iz katere pride tudi nesramnost, pa vidim v odnosu novodobnih podjetnikov, lastnikov lokalov, do dela in delavcev. Vsa čast izjemam, toda tisti, ki imajo lokale na “dobrih punktih”, predvsem v večjih naseljih, imajo stranke zagotovljene. Ne glede na kvaliteto ponudbe. Dovolj, da iz lokala, ki je praviloma prostorsko omejen, potegnejo “optimum”. Možnost višanja donosa pogosto vidijo v tem, da slabo, ali sploh ne, plačujejo delavce – natakarje. Kar nekaj primerov poznam, ko so jim “študentje” delali mesec, dva, nekateri tudi tri, ne da bi za svoje delo dobili plačilo. Ko so se “naveličali”, so enostavno prenehali hoditi “v službo”. Je pa že drugi dan imel novega! Ki tudi ni dolgo zdržal. Eden, ali dva “družinska”, pa sta solidno plačana, zato, da pokrijeta “fluktuacijo”.

    Edina prava rešitev je v nas, strankah! Ne hodi več v take lokale. Če imaš kaj boljšega na razpolago? :mrgreen: Kadar sem v neznanem kraju, se po možnosti ne usedem v lokal, kjer ne vidim vsaj nekaj domačinov, “inventarja”. Ti so dober znak, da je postrežba solidna.

    Ne pozabi na te neprijetne občutke, ko boš sama na položaju, da boš drugim stregla! ;)

  • 15. mira  |  8.03.2008 21:52

    O izobrazbi in nazivih medicinskih sester bi bilo smiselno pogledati na zbornici zdravstvene nege. Kar navajate o izobrazbi ne drži! Mnenje zdravnikov pa je subjektivno, sicer pa bi vam priporočam, da se pozanimate tudi o drugi plati zgodbe – torej mnenju medicinskih sester z diplomo o , kako one ocenjujejo zdravnike. Če vas je v lokalu motil le čaj z rumom ga najprej preizkusite. Predvsem pa menim, da je napak povsod veliko, tudi sama niste popolna. Geslo enega od slovenskih radijev je :NIHČE NI POPOLN.

  • 16. saily saily  |  8.03.2008 22:49

    uff glede med. sester se ne bi mogla bolj strinjat.. mam enak problem.. pokličem in me nadere, da naj pokličemp opoldne (ko sem na faksu, na internetu jim pa piše da naročajo 1. torek v mesecu dopoldan)… in zakaj za vraga me ma pravico nadret, ko bi lahko lepo povedala, malo se je stvar spremenila, prosim če pokličete popoldan..

    ne razumem zakaj se ljudje, ki ne znajo krotit svojih živcev odločajo za take poklice, ki jih potem ne “sfolgajo”… rajš nej potem delajo nekje, kjer ne bodo imeli opravka z ljudmi, ker če niso za to pač niso in nima smisla da se slilijo in potem počnejo take bedarije, kot si opisala

  • 17. tisa  |  8.03.2008 23:10

    @bok : Razumem vse našteto, vendar se ne bi smelo potem jeze znašati nad nič hudega slutečimi in nič krivimi strankami. Nekaj časa sem delala na svetovalnem telefomu, kjer je bilo veliko zafrkantskih klicev. In jasno nam je bilo rečeno, da ne smemo biti nesramni niti s tistimi, ki se delajo norca, kaj šele s tistimi, ki se norca ne delajo. In to nam je bilo več kot samoumevno, pa smo delali zastonj.

    @Utopija: če sem prav štela je beseda utopija uporabljena samo dvakrat, kar se mi niti ne zdi tako veliko. Pač zaradi literarnega efekta.

    @ bin : Vsakič, ko delam preko študenta ali, ko delam prostovoljno na nek način drugim strežem. In meni se pač ne zdi prav, da bi frustracije iz zasebnega življenja ali odnosa s šefom prenašala na ostale. In mislim, da v teh odnosih resnično nisem nesramna. Frustracije naj bi res ostale v odnosu, kjer so nastale. Čeprav razumem, da neplačani natakarji verjetno želijo pregnati stranke iz lokala, kjer niso zadovoljni…

    @mira: res je da v zbornici zdravstvene nege nisem pogledala, sem pač pogooglala in kar nekaj prvih zadetkov je trdilo to, kar sem navedla v odgovoru Vam. Res je, da ni nihče popoln in nikakor ne trdim, da sem popolna. In razumem, da nihče ne more biti. Zato razumem, da mi natakar prinese napačno vrsto rižote (in jo tudi brez pripomb pojem) ali, da mi prodajalka pozabi vrniti drobiž (jo pač vljudno opomnim), vendar nesramnost v kategorijo ‘nihče ni popoln ne sodi’. Napake se mi zdijo opravičljive, nesramnost do čisto vljudnih in prijaznih strank pa pač ne.

    @ saily: Bi mislila, da imama isto sestro, ampak sama se lahko naročam le v ponedeljek vsakih 14 dni ;) . Žal se ljudje verjetno pogosto ne vprašajo ali jim neko delo leži, ampak pač vzamejo prvo službo, ki jo dobijo. Razumem, da je to za mnoge edini način preživetja, vendar stranke zato ne bi smele trpeti.

  • 18. Koko  |  8.03.2008 23:11

    mira, nehaj nalagati o izobrazbi, ker to sploh ni pomembno. Tisa, strinjam se s tabo, da tu veliko stvari ne štima. Zdravstveni sektor je tako uničen, da se včasih zdi, da bi ga bilo lažje požgati kot urediti. Vsak večji integriran sistem, ki deluje brez kontrole, gre v maloro na tak način. Ampak enako je tudi še v nešteto poklicih, ki jih ne vidiš v prvih vrstah. Kapitalizem mi ni pretirano všeč, ampak se mi včasih zdi kot raj namesto Uzbekistana, ki ga vidim tukaj.

    Šentflorjanska po petih desetletjih garantiranih delovnih mest ni pripravljena za svoje delovno mesto odgovarjati s kvaliteto svojega dela. In ni si odveč zapomniti, da so v vsakem poklicu dobri in slabi posamezniki – obstajajo tako zanič smetarji kot zdravniki. Vprašanje je samo, h kakšni kvaliteti dela sistem spodbuja tiste vmes.

    P.S.: Če si profesionalec, zaradi tečne prejšnje stranke ne začenjaš otresati slabe volje na naslednjo.

  • 19. dario  |  8.03.2008 23:31

    Če kdo ne premore niti kančka prijaznosti, potem
    res ne vem, kaj išče v poklicih, ki terjajo veliko
    ukvarjanja z ljudmi. Dejstvo je, da so natakarji
    premalo plačani glede na količino in vrsto dela,
    da pa vsak ni za ta poklic. Stranke so pa tudi svoja
    zgodba. Socializem ni uveljavljal odgovornosti ker
    smo “bili vsi enaki” in to se pozna še danes. Vsak
    razumen človek ne bo kompliciral in težil
    natakarju, profesionalizem in nekaj človeškega
    pristopa se pa preprosto zahteva. Medicinske sestre
    bi morale obvezno opraviti določene teste, kjer
    bi se v splošnem pokazalo, ali so sposobne človeške
    empatije, ker ne moreš delati v tem poklicu,
    če ne premoreš sočutja in humanizma. Na splošno
    pa se po mojem mnenju trudijo, predvsem tiste na
    intenzivnih oddelkih, kjer garajo in si lomijo kriz,
    medtem pa nekatere “visoke gospe” v ambulantah
    za sistematske preglede jamrajo, kako veliko
    dela imajo. Poglejmo, kako so oboji plačani in
    kakšno odgovornost imajo prve. Podobna neprijaznost je tudi v zobozdravstvu. Saj so plačani
    iz državnega proračuna! In še to: medicinske sestre,
    ki svoje frustracije sproščajo v službi, bi morale
    zamenjati poklic profesionalne pomivalke v kakšnem gostišču ali kuharice s paro pod nosom.
    Spoštujmo vsak poklic, ker smo drug od drugega
    odvisni!

  • 20. paxman  |  9.03.2008 00:07

    Lepo napisano. Ampak sive črke ne belem ozadju so še zmeraj overkill.

  • 21. Utopija  |  9.03.2008 00:51

    Ja res je sam dvakrat, ampak dovolj, da sem opazil. In opazil sem, da je tam zaradi literarnega efekta. To pa ne pomeni, da je bil dosežen. Zdi se mi, da večji literarni efekt doseže prava beseda na pravem mestu… Samo komentar za vmes. Da, mogoče ko naslednjič pišeš, pomisliš na to in še izboljšaš vpis v blog.
    Ni pa to tisto pomembno v tej temi, razumem, da je pomembnejša sporočilnost in prav je da opozoriš na tisto, kar te moti. Še vedno te spodbujam (oziroma vas spodbujam, ali celo Vas spodbujam?), da izraziš nezadovoljstvo tudi v zdravstvenem domu, da se mogoče le kaj premakne. ;)
    Besides talking, do something.

  • 22. Boštjan  |  9.03.2008 04:41

    Tisa, če se boš že zaradi takšnih malenkosti takooo sekirala potem te bo do tridesetega pobralo ali zaradi kapi ali pa raka.

    Res škoda živcev povrhu imaš pa tudi izbiro.

    1. Ne seksaj pa ti ne bo treba hoditi k ginekologu po tabletke in prenašati neprijazne sestre;)

    2. Ne hodi v lokale pa ti ne bo treba prenašati nesposobnih natakarjev.

    Lahko pa tudi preprosto zamenjaš ginekologa in lokal-na voljo imaš samo še tisoč drugih kjer morda delajo sposobni in prijazni.

    Lp

  • 23. tisa  |  9.03.2008 09:16

    @Boštjan : Sploh se ne sekiram tako, ta teden je bilo pač veliko zanimivih dogodkov z natakarji, pa sem se odločila vse skupaj napisati in priključiti še medicinske sestre. Ne vem, zakaj potem nekdo vedno sklepa, da to pomeni, da se vse dni presekiram zaradi tega. Glede na to, da seks sprošča hormone sreče, je nasvet naj ne seksam neutemeljen. Sem prepričana, da seks prinese več sreče kot sestra nesreče. Glede lokalov pa podobno – druženje makes people happy.

  • 24. katjakatja  |  15.03.2008 20:28

    Tudi mene velikokrat razjezi nekompetentnost ljudi pri njihovem delu. A take ljudi srečaš povsod med natakarji in kliničnimi psihologi. Ne bi verjela kako škodo dela zelo znan klinični psiholog in sodni izvedenec, ki izdela svoje mnenje po 10 minutnem pogovoru, pa to dela že desetletja in bo še desetletja. Obstajajo pa klinični psihologi, ki delajo zelo strokovno in so zelo dragoceni za našo stroko.
    Za nekompetentnost ljudi na njihovih delovnih mestih smo krivi vsi, stranke, ki se ne pritožimo, šefi, ki ne opomnijo, lastniki, ki hočejo le povprečen donos in na koncu družba, ki je še vedno socialno orientirana. Na žalost ne znamo dajati ustreznega feedbacka. S tem pa ljudem, ki niso kompetentni delamo škodo, ker se ničesar ne naučijo, se ne razvijajo in ostajajo še dalje nekompetentni.
    Še premalo se zavedamo kaj pomeni dober kader in da je treba dober kader plačati. Po moje je odličen natakar vreden več za lokal kot povprečen računovodja z univerzitetno diplomo. Tudi pri kadrih ponavadi velja, malo denarja, malo muzike.

    Kar se tiče ginekologa, se mi zdi to glede naročanja študentk samo v ponedeljek popolna diskriminacija in je v nasprotju z ustavo. V Ameriki bi zaradi takšnih določb dobila veliko odškodnino, če bi tožila. Pri nas se bodo pa tudi počasi mogli manj diskriminatorno obnašati.

  • 25. tisa  |  16.03.2008 10:49

    Žal je v resnici veliko nekompetentnosti v praktično vseh poklicih, kar je v Sloveniji verjetno povezano tudi s “pretirano” stalnostjo zaposlitve. Dober kader se vsekakor premalo ceni, ker je v večini (vsaj po mojih izkušnjah in vedenju) še vedno tako, da sta dober in slab kader premalo plačana. Notranja motivacija pa očitno ni dovolj močna v večini primerov ;)

Komentiraj

Obvezno

Obvezno, skrito

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

Dovoljen HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pusti trackback na to objavo  |  Naročite se na komentarje preko RSS vira


 

Marec 2008
P T S Č P S N
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Kategorije

174

Povezave

Arhiv